Thursday 13 August 2009

Nik Aziz Hampir Khianati Islam

Jawapan Mengapa Tuan Guru Pertahankan Nik Aziz Kerana PAS sentiasa menyokong DAP

Dewakampung merasakan Datuk Nik Aziz Nik Mat selaku orang kuat PAS telah semakin kemaruk kuasa hingga mengeluarkan kenyataan yang mengelirukan, persoalan disini mengapa Nik Aziz bergitu mempertahankan DAP??, dimanakah pegangan sebenar Tuan Guru Nik Aziz.

Tindakan Nik Aziz ini lebih menggalakkan pemimpin DAP menghina agama Islam dan dewakampung merasakan selaku parti yang perjuangkan Islam dalam pakatan rakyat menjadi tanggung jawab Nik Aziz untuk menerangkan prinsip sebenar ajaran Islam kepada pemimpin DAP dan bukannya mengeluarkan kenyataan yang menggalakan lagi pemimpin DAP menghina agama Islam yang merupakan agama Persekutuan bagi Malaysia dan kenyataan Nik Aziz itu dilihat sebagai perbuatan yang tidak sepatutnya dilakukan sama ada oleh orang Islam atau bukan Islam serta amat tidak bertamadun lihat ini.

Bukti kenyataan Nik Aziz yang membenarkan DAP menghina Agama Islam

Sebagai pemimpin Islam, Nik Aziz seharusnya membela agama Islam dan jelas menunjukkan Nik Aziz telah mengkhianati agama Islam & Bangsa Melayu..Persoalan disini adakah Nik Aziz ini Ulama???. Hairan bin ajaib apabila seorang ulama boleh menghalalkan orang menghina Islam, dan jelas Nik Aziz lebih mementingkan politik dari mempertahankan agama Islam.

Dewakampung ingin katakan Nik Aziz amat melampau

3 comments:

Anonymous said...

tolong siasat...
adakah dia nih...sudah nyanyuk..
sesat.. atau pembawa ajaran sesat...
adakah dia memakai topeng ulama..
atau dia nih..satu jelmaan munafikun

Anonymous said...

salam 1malaysia,2malaysia,3malaysia n H1N1....
cuba anda sekalian bayangkan n renung sejenak...
1. Tuan Guru Nik Aziz menyatakan org kafir menghina islam tak ngapa krn dia xislam... boleh dimaafkn krn jahil dlm agama islam.. akan tetapi kita perlu nasihat dan tegur, bkn hina balik atau maki hamun.. 2 bkn cara islam yg Allah suruh....
2. anda lihat dengan mata yg Allah bagi n tgk guna mata hati... para pemimpin kita masa kini sebenarnya telah lama menghina islam.. contohnya, mendedahkan auratnya kpd bukan muhrim.. dan membenarkan org lain terutama org islam mendedahkn aurat dgn sengaja...APA HUKUMNYA?
wahai mufti, jawab...!!!!!
3. RASUAH berleluasa..... siapa salah? jawab sendiri.... n ape hukumnya? pemimpin yg berasuah patut dihina bkn diangkat jdi pemimpin dan sokong...
4. jgn mempermainkn agama Islam... krn Allah maha tahu walau terselindung.......

Anonymous said...

dewakampung, jawab, jangan tak jawab pulak komen no 2 tu