Thursday 16 October 2008

Anwar Perasan Lagi


Dato' Seri Anwar Ibrahim (DSAI) terus menyatakan yang beliau akan mempimpin negara dan akan menjadi Perdana Menteri (PM) pada 8hb Disember 2008 iaitu tarikh terbaru untuk menjadi PM.

Lebih menghairankan lagi senarai nama 31 ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) yang didakwa melompat parti dan dikatakan bersama beliau dan Pembangkang masih belum dipaparkan sedangkan sekutu pembangkang (PAS) sendiri mahu melihat senarai nama tersebut.

Harian Bin Ajaib yang dok kejar sangat jadi PM tu buat apa, tugas sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh lebih penting dari memikirkan dan dok heboh serta berangan menyatakan akan menjadi PM.

Cara berpolitik DSAI ini boleh menyebabkan kestabilan negara terganggu serta ia akan mendatangkan IMPAK pada negara Malaysia yang tercinta...Suka cita diingatkan agenda perjuangan negara harus diutamakan bukan sibuk becerita & berangan untuk menjadi PM.

Aku berfikir lepas ini, apa pula kisah politik yang akan keluar......

1 comment:

Anonymous said...

agenda perjuangan negara ek Bro... U tu dibayar gaji oleh BTN bukan utk mengapikan rakyat cintakan kerajaan. tp cintakan negara. PM pun rakyat je. jgn le terlalu taksub bro...