Saturday, 18 December 2010

DAP mainkan PAS melalui Homoseksual

Dewakampung tertanya-tanya mengapa PAS & DAP masih lagi boleh menerima Anwar Ibrahim sebagai Ketua Pembangkang walaupun mengetahui bahawa beliau seorang yang homoseksual seperti mana pendedahan yang dilakukan oleh WikiLeaks mengenai kegiatan homoseksual Anwar Ibrahim serta turut mempunyai "bukti teknikal". "Bukti Teknikal ini telah menyebabkan Kuan Yew (Menteri Mentor Singapura) telah mempercayai bahawa Anwar terlibat dengan kegiatan homoseksual dan liwat. Satu pertanyan dewakampung disini adakah maklumat ini tidak diketahui oleh kepimpinan DAP terutamanya Lim Kit Siang dan Karpal Singh yang merupakan orang kuat dalam DAP??

Lebih menjadi kehairanan dewakampung ialah mengapa Karpal Singh sendiri bersungguh-sungguh mempertahankan Anwar Ibrahim serta sangup pula menjadi peguam bela berkenaan kes liwat Anwar Ibrahim melawan Saiful sedangkan Karpal Singh sendiri pernah membangkitkan isu homoseksual pada 22hb Oktober 1997 didalam satu majlis terbuka di Hotel Federal anjuran DAP serta di Dewan Parlimen yang mulia dengan menyatakan mempunyai bukti kegiatan liwat Anwar Ibrahim. Persoalayan mengapa Karpal Singh tidak mengemukakan bukti berkenaan kes liwat Anwar ini semasa perbicaraan di Mahkamah pada hari ini jika Karpal berpegang kepada kebenaran, maka yang jelas Karpal Singh ini bukanlah pemimpin yang berpegang kepada kebenaran hinggakan kes liwat ini pun sanggup menipu rakyat serta menjadi balaci kepada Anwar Ibrahim???

Disini dewakampung ingin membangkitkan 2 persoalan yang harus kita fikirkan bersama-sama:-
1. Adalah mustahil kepimpinan DAP tidak mengetahui kegiatan homoseksual Anwar Inrahim kerana Kuan Yew (Menteri Mentor Singapura) serta pengasas PAP percaya kegiatan Anwar Ibrahim ini dan sudah pastinya Kuan Yew akan memberitahu maklumat ini kepada puak-puaknya dalam DAP kerana dari segi hubungan akrab PAP dan DAP adalah sebuah parti yang sama matlamat perjuangannya (adik-beradik).
2. Mengapa Karpal Singh masih lagi sanggup menjadi Peguam Bela Anwar Ibrahim kerana 1997 Karpal menyatakan beliau ada bukti Anwar terlibat dalam kes meliwat.

Jadi disini satu kesimpulan yang boleh dibuat mungkin ada satu bentuk agenda yang cuba dilakukan oleh DAP atau PAP.....dan perkara ini harus disedari oleh puak-puak PAS kerana jangan jadi terlalu buta kayu akan permainan DAP ini.......fikirkan wahai Melayu Islam PAS

2 comments:

usin said...

"apa lg aku nk spin ni? aku sebenarnya dh tau dah. tp knp aku sengaja terbelakan dia? aduh!! jalan je lah, buat tak tau dah la..." kata kit siang, karpal, haji hadi, mat sabu, nikki dlm satu majlis pakatan secara serentak seirama. anu... terdengar lalu berkata, korang cakap, aku lepuk sekor2!!! nk jawatan menteri tak? nak!nak!nak!

Badut Rakyat said...

salam 1 malaysia...saya telah paut kan blog anda utk blog saya.penulisan blog anda memang hebat.tahniah di ucapkan.kalau boleh paut kan blog saya utk blog anda..terima kasih dan salam perjuangan dari saya,penulis badut rakyat..

http://badutrakyat.blogspot.com/