Monday 11 June 2012

Sultan Johor Sebak

 DYMM Sultan Melambaikan Tangan Selepas Bersama Rakyat Negeri Baginda

DYMM Sultan Iskandar iaitu Sultan Yang Dipertuan Bagi Jajahan Takluk Johor, telah menyampaikan titah di hadapan 30 ribu rakyat pelbagai kaum dan agama di perkarangan Istana Pasir Pelangi sambil menitiskan air mata lihat disini. Peristiwa ini seakan bagaimana Orang Melayu menyatakan sokongan kepada Raja-Raja Melayu untuk menghapuskan Malayan Union yang di bawa oleh Bristh. 

Tetapi pada kali ini perhimpunan adalah bertujuan menentang kebiadapan mulut barua DAP iaitu Saudara Nizar yang bergitu lancang menghina DYMM Sultan Johor. Dengan apa yang berlaku puak-puak pembangkang terutamanya DAP harus ingat bahawa Bangsa Melayu & rakyat Malaysia masih lagi mempunyai taat setia kepada DYMM Sultan dan jangan sekali-kali mencabar kedaulatan Sultan-Sultan padah buruk akan menanti.
Bukti Kebiadapan, Kebodohan & Kejahilanan Orang Kuat PAS yang juga Berbangsa Melayu

Diingatkan juga kepada PAS bahawa jangan nanti "menang sorak, kampung tergadai" barang diingat bahawa DYMM Sultan adalah Ketua bagi Agama Islam dan Ketua Negara Malaysia jangan kerana kemabukkan mahu ke Putrajaya sanggup menutup mata atas kesyaitanan perangai anak buah sendiri.

SATRIA LOTUS MENYERU AGAR SEMUA UMAT MELAYU & BANGSA LAIN BERHIMPUN MENYATAKAN SOKONGAN KEPADA SULTAN NEGERI-NEGERI TANAH MELAYU

No comments: