Sunday 8 November 2009

Bijaknya Manusia Bernama Nik Aziz


Dewakampung melihat beberapa perkara akan berlaku jika pakatan pembangkang menang Pilihanraya Umum Ke-13 dan kita cuba menilai siapa yang akan jadi Perdana Menteri?

1. Tuan Guru Datuk Nik Aziz sudah memulakan gerakan menyingkirkan Hadi Awang, Mustpha Ali, Nasaruddin Isa & Hassan Ali.
2. Tuan Guru Datuk Nik Aziz juga pernah menyatakan bahawa jika Barisan Nasional (BN) kalah dan Pakatan Pembangkang menang Anwar akan jadi Perdana Menteri (PM).
3. Akhirnya, Tidak mustahil Tuan Guru Datuk Nik Aziz akan mendedahkan segala keburukkanAnwar pada saat akhir sebelum Anwar angkat sumpah (itu pun kalau Anwar tidak kalah di Mahkamah pasal kes main belakang dengan Saiful).
4. Tuan Guru Datuk Nik Aziz bersungguh-sungguh mengurat kaum Cina & India agar sokong & terima Parti Islam SeMalaysia (PAS) hingga sanggup buka PAS pada orang bukan Islam.
5. Bukankah ini semua bermakna Tuan Guru Datuk Nik Aziz telah mengaturkan strategi dengan liciknya agar beliau sendiri menjadi PM?. Khomeini telah menjadi Ketua Ulama Iran menguasai Presiden Iran pada umur 71 tahun.

Maka dewakampung melihat adalah tidak mustahil ini berlaku pada Tuan Guru Datuk Nik Aziz kesayangan kita semua.......

2 comments:

TOKGURU86 said...

Suruh jer nik Aziz jadi PM kt kutub selatan.

Anonymous said...

SLM BRO. AMALAN PAS DH HAMPIR SAMA JEK DGN AYAH PIN. BEZA DIA CUMA AYAH PIN DAH CABUT LARI KE KERAJAAN LANGIT, PAK AJIS PLAK TEKIAL2 MINTAK NYAWA LEPAS PAS MAKIN HILANG SOKONGAN