Thursday 29 October 2009

Islam Dicemar Oleh Kerakusan Kuasa PR

Perosak Rakyat (PR) telah menuduh polis melakukan kekasaran...ini adalah satu pembohongan besar...apa salah polis yang hanya melaksanakan tugas.
Dewakampung telah menjangka akan kekecohan & keaiban yang dilakukan oleh Perosak Rakyat (PR) semasa sidang DUN Negeri Perak. Tindakan serta tuduhan yang dilemparkan oleh Perosak Rakyat (PR) ini sebenarnya menunjukkan mereka berada dalam keadaan yang terdesak untuk membubarkan DUN negeri Perak.
Adalah amat melucukan apabila Sivakumar (Bekas Speaker) yang masih memakai baju keramat speaker serta berlagak sebagai seorang speaker. Ini jelas membuktikan bahawa anggota & kepimpinan Perosak Rakyat (PR) ini sangat GILA KUASA. Jika dilihat oleh kanak-kanak bawah umur pun, dewakampung amat percaya & yakin kanak-kanak ini akan menyatakan bertapa bodohnya pakci tua ini (Sivakumar).



Mengapa dihina Islam..sudah tiada madrasah untuk bersolat????

Dewakampung amat terperanjat dengan sikap dan cara yang diajar oleh kepimpinan PAS kepada pengikutnya apabila mengadakan Solat Hajat dengan kiblatya mengadap Dewan serta berlatar-belakang bangunan DAP yang terang lagi bersuluh menolak negara Islam. Mereka berdoa kepada Allah SWT agar menjatuhkan bala kepada sesama Islam, satu persoalan harus dijawab adakah Islam yang mengajar umatnya menanam sifat & sikap hasad dengki serta sembanyang dengan tidak mengadap kiblat?........Jelas PAS semakin SESAT.

Dewakampung mula terfikir adakah mereka ini bersembahyang serta bedoa agar semua pemimpin & penyokong DAP untuk pergi ke syurga naik roket???, Mengapa dewakampung menyatakan demikian kerana penyokong PAS ini bersembahyang berlatar-belakangkan bangunan DAP? Sudah tiada surau kah untuk bersembahyang?? Apa yang dilakukan oleh penyokong PAS ini amat-amat sangat menghina agama Islam??? sedarkah mereka bahawa pengikut DAP itu tidak pula bersembahyang????.

Dewakampung ingin menyatakan kes sembahyang di hadapan bangunan DAP adalah dari tunjuk-ajar kepimpinan PAS sendiri...dan kepimpinan PAS harus bertanggungjawab penuh di atas penghinaan ini... Jika Perosak Rakyat (PR) ini memerintah Malaysia dewakampung amat yakin & percaya Agama Islam bukanlah menjadi tunjang kepada negara ini seperti yang termaktud dalam perlembagaan persekutuan perkara 3(1) AGAMA ISLAM ADALAH AGAMA PERSEKUTUAN DAN AGAMA LAIN BEBAS DIAMALKAN SECARA AMAN DAN DAMAI DALAM MANA-MANA BAHAGIAN PERSEKUTUAN.

1 comment:

Anonymous said...

pelik3 la deorg nih..name je berjuang tk islam..