Tuesday, 31 August 2010

Pudrah Terkini


Apa sudah jadi dengan muslimah ini???....jika mahu memakai pudrah..pakai yang yang benar-benar melambangkan Islam

Sedangkan penidasan pada sesama manusia telah dilakukan..apa rasionalnya muslimah masih lagi menyokong DAP

dewakampung semakin hairan dengan apa yang berlaku

6 comments:

Anonymous said...

bebal,bebal,bebal

ISAC said...

Salam bro, bukan "purdah" ke? Cadur pun ok jugak boleh guna...

Jeffry said...

SLM KEMERDEKAAN..TAKSUB GILER YA AMAT!

ISAC said...

Salam bro,

Mohon likkan blog;

http://bumiyang.blogspot.com/

pemiliklobangati said...

macam tgn lelaki jer tuh?jhuhuhu...

anti bohmau said...

salam,

mungkin bila malaun ni tengok gambar dia sekarang dia bangga menyokong fatwa n.ajis 'tak mengapa kita boleh sokong dap asal kita tidak menegakkan negara islam'. tapi bila dap dah berkuasa penuh, mungkin bila dia tengok gambar ni dia meraung2 mcm orang hilang akal...