Thursday 23 May 2013

Khalid Mohd Ismath Boleh Bagi SYURGA



Demi meraih sokongan di kalangan mahasiswa dan penyokong Pakatan Pembangkang, manusia bernama Khalid Mohd Ismath ini boleh menyatakan syurga dengan hanya bersama-sama berhimpun di Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur. Ini menunjukkan kebodohan seorang penyokong totok pembangkang, tidak salah lagi semua ini berpunca daripada ajaran Parti Islam SeMalaysia (PAS) yang sesuka hati mengeluarkan berbagai-bagai fatwa dan kenyataan yang boleh merosakkan akidah umat Islam dan bukti boleh dilihat dari "tweet" yang di tulis oleh si mangkuk ayun ini.

Jika kita melihat penghinaan kepada agama Islam ini semakin meruncing apabila pemimpin yang mengaku Tok Guru @ Ulamaq ini yang sebenarnya memberi ruang kepada golongan KAFIR HARBI khasnya dari DAP mempermainkan Islam seperti tuntutan Bibble dalam Bahasa Melayu, Isu Kalimah Allah, Berceramah di Pentas Surau, Membenarkan Ayat Al-Quraan di baca oleh puak-puak kafir walaupun salah dari sebutan dan makna.

Kita harus melihat kembali adakah puak-puak KAFIR HARBI ini membenar dan mengajar PAS kalimah-kalimah dalan Bible suci atau lain-lain agama untuk  digunakan dalam kempen PAS untuk meraih sokong pengundi bukan Islam????...mohon difikirkan

APA YANG JELAS KHALID MOHD ISMATH HARUS BERTAUBAT KERANA ANDA MULA MAHU MENJADI TUHAN

No comments: