Tuesday 17 February 2009

Elizabeth & Gambar Bogel



Negara dikejutkan dengan penyebaran gambar bogel Elizabeth Wong (Exco Kerajaan Selangor) yang dipimpin oleh pembangkang. Malahan Elizabeth Wong menyatakan kepada pemberita penyebaran gambar tersebut berniat jahat yang bertujuan memalukan serta mencemar nama baiknya selaku Exco Kerajaan Selangor. Elizabeth Wong turut mendakwa ia merupakan satu serangan peribadi dan pencabulan maruah serta kehidupan peribadi.

Apa yang nyatakan mengapakan Elizabeth Wong tidak menafikan gambar tersebut dan boleh dikatakan itu gamabar sebenar beliau, sebab itu Elizabeth Wong nyatakan sekejap bogel dan sekejap nseparuh bogel kerana dia pun sudah lupa bogel atau tidak. Persoalan yang ingin saya katakan Elizabeth Wong seharusnya bertanggungjawab ke atas gambar tersebut sekiranya itu gamabar sebenar beliau dan beliau seharusnya meletak jawatan sebagai ADUN Bukit Lanjan kerana tidak layak menjadi Wakil Rakyat kerana berkelakuan tidak senonoh walau apa alasan yang diberikan.

Saya masih ingat semasa kes Datuk Seri Chua Soi Lek mereka mendesak beliau meletak jawatan, tetapi pada masa kini Elizabeth Wong pula melakukan aksi yang agak menarik, persoalan disini mengapa YAB Menteri Besar Selangor tidak meminta Elizabeth Wong meletak jawatan???

hai persoalan yang masih belum terjawab

3 comments:

Anonymous said...

PKR mempunyai masalah moral yang tinggi

Anonymous said...

Pakatan pembangkang memang tidak sedar diri...itulah selalu sangat kata orang diri sendiri tak betul. ni kenapa Nik Aziz tidak komen apa-apa??????

Anonymous said...

Nik Aziz pun takut nak komen sebab ada juga wakil rakyat PAS mempunyai masalah moral yang tinggi sebab itu TOK GURU diam.. hehehehe