Tuesday 17 February 2009

Pengakuan Elizabeth Wong



Elizabeth Wong (ADUN Bukit Lanjan, Exco Selangor) telah pun menawarkan diri untuk meletak jawatan pada jam 11.00 pagi (Selasa. Pengumuman perletakan jawatan sebagai ADUN dan Exco Selangor1 di buat pada 17 Februari 2009 dalam satu sidang media di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tropicana Damansara. Maka dengan satu lagi pilihanraya kecil bagi DUN Bukit Lanjang akan berlaku setelah Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Apa yang jelas pilihanraya di Bukit Lanjang akan mendatangkan implikasi kepada kerajaan Selangor pimpinan PKR keran apa yang jelas Exco PKR sendiri yang merupakan ADUN dan orang kuat dalam PKR mempunyai masalah moral yang sangat tinggi serta bertentangan dengan budaya masyarakat timur.

Antara pengakuan yang dibuat sendiri oleh Elizabeth Wong dalam Malaysiakini pada 16 Februari 2009 mengenai penyebaran gambar bogel beliau "Saya dimaklumkan beberapa orang sedang cuba mengedarkan foto-foto atau rakaman video yang menunjukkan saya tidur dalam keadaan separuh bogel dan juga dalam posisi intim." Apa yang jelas jika Elizabeth Wong memang tidur secara berbogel berdasarkan kepada pengakuan beliau dalam Malaysiakini.



Hai pemimpin-pemimpin PKR?????

4 comments:

Anonymous said...

harap orang Melayu kawasan DUN Bukit Lanjan sedar akan perbuatan hina pemimpin PKR...sudah-sudah sokong PKR pemimpin semua bermasalah

Anonymous said...

Orang UMNO pun masalah juga bro

Anonymous said...

Elizabeth Wong ini memang suka berbogel maklumlah belum kahwin lagi hehehehehehee

Anonymous said...

Kenapa Menteri Besar Selangor diam sedih ke??? tempat pemanas tiada