Tuesday 7 April 2009

Kenyataan Tian Chua oleh harakahdaily.net.



Satu lagi BUKTI NYATA bentuk fitnah dan pertuduhan yang dibuat oleh Tian Chua (Ketua Penerangan PKR) kepada Dato’ Seri Najib yang turut disiarkan di dalam laman harakahdaily.net. Adalah amat menghairankan apabila harakahdaily.net sanggup bersubahan dalam menyiarkan fitnah yang dilemparkan oleh Tian Chua, adakah editor harakahdaily.net tidak memahami dosa orang yang membuat fitnah???.

Seharusnya pihak Pembangkang berterima kasih dengan Dato’ Seri Najib kerana membebaskan Harakah dan Suara KeADILan dari pergantungan selama tiga bulan, bukannya terus melemparkan pelbagai tuduhan ini bukan merupakan budaya orang Timur. Dicadangkan agar Tian Chua belajar adap sopan sebagai seorang rakyat Malaysia yang tahu untuk berterima kasih kepada pemimpin negara dan bersyukur dengan apa yang diperolehi.

Adalah lebih wajar sekiranya pihak pembangkang melihat dulu gaya dan corak kepimpinan Dato’ Seri Najib dan selepas itu barulah mengeluarkan kenyataan berdasarkan BUKTI DAN FAKTA bukannya retorik dan pembohongan yang dilemparkan

dewakampung harap pemimpin pakatan rakyat berubah!!!!!!!

1 comment:

Semblong Boy said...

Tian Chua telah diajar oleh Sifuny Anwar Ibrahim..... tu pasal cakap macam tu.

Apa nak dihairankan sebab Ulama PAS sendiri telah mengHALALkan apa jua bentuk tindakan oleh orang kafir termasuk menggunakan ayat-ayat Al Quran.