Tuesday 21 April 2009

PAS Sanggup Gadaikan Kestabilan Negara



Pas tidak akan bekerjasama dengan UMNO walaupun ia bertujuan untuk memastikan kestabilan politik dapat diwujudkan di negeri ini. Sebaliknya, Ahli Parlimen Bukit Gantang, Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin meminta Sultan Perak, Sultan Azlan Shah membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) sebagai langkah terbaik ke arah mencapai kestabilan politik itu.

''Sultan Perak, Sultan Azlan Shah perlu mengembalikan kuasa kepada rakyat dengan membubarkan DUN bagi membolehkan pilihan raya negeri diadakan..Satu kenyataan angkuh PAS dalam utusan on-line
.

Jelas menunjukkan PAS sangup mengadaikan kestabilan negara dan Ketuanan Melayu dmi kepentingan politik. Sedarkah PAS apa yang dilakukan ini akan merosakkan Negara, Agama, Bangsa dan Keturunan Melayu.

Mengapa PAS bergitu angkuh dan taksub dengan kuasa, seharusnya PAS bermuhasabah dan merenung kembali perjalanan poltik PAS kerana jelas sudah tersasar jauh dari nilai-nilai Islam kerana konsep taat kepada pemimpin seperti dianjurkan Islam pun PAS tidak ikuti.

Dewakampung Hairan dengan PAS??, Apa Nik Aziz Buat??

No comments: